Summa sidvisningar

tisdag 21 februari 2012

Gym premiär och fina vänner!!!!

Nu har jag krånglat mig ur amnings positionen för en stund.....
"Liten" sover här bredvid.

Isolde sover där uppe i sin säng efter ett vredesutbrott ....mitt tålamod tog en paus där och hon fick helt enkelt lägga sig.

Johan har tränat och jag ammat :o)))

Idag tog jag en skön liten promenix med vagnen...hälsade på stefan och Anita på gymet. Träningssuget finns....fast ändå inte! Jag lever verkligen i min "bubbla" här hemma. Nästa vecka ska jag i alla fall börja se över min mat igen....promenader och lite stärkande övningar ska jag starta med nu!!!! OM det känns bra.

Idag va Sussi och Alice här. Alice satt som ett ljus och bara tittade på denna bäbis! Isolde ansåg detta helt okej ....dock va hon mer leksugen! :o))

Sussi är en av mina finaste vänner...Vet allt om mig. Just nu betyder hon oerhört mycket!

Jag fick ett fint halsband.....

Dagen har varit bra, jag känner mig lite trött och skulle behöva sova tidigt idag!





Alice och Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar