Summa sidvisningar

söndag 12 februari 2012

Vår feeling!

Hej!
Vilket väder, trots det har jag inte varit ute nåt idag.
Igår tog vi en promenad till stan och fikade, känns som "liten" ska ramla ur mig när jag går.
På eftermiddagen fixade vi lite inför kvällen då jag hade tjuvstart på mitt kalas. Fyller nästa fredag men det kändes liiiiite väl nära då jag förväntar mig föda då :o)))) eller inte!
En trevlig kväll, min pappas fru va snäll och hjälpte till och gjorde tårtor. Så snällt!Vi kollade så klart på Melodifestivalen!!!!

Idag fick jag sovmorgon då jag varit vaken sen 03.53.....Hemska nätter, vill knappt lägga på kvällen längre!

Vi åkte till Skövde. Jag handlade 2 tröjor. Som jag kan ha både nu och sen. För "sen" betyder inte att man är tillbaka i den forna formen precis utan jag räknar mig gravidtjock fram till Maj!

Nu har vi kolhydratsladdad med tårta som blev över...jag har torkat våra svarta kökskåp (dom är många och svarta)
Isolde och storebror äter falukorv och kollar Emil i Lönneberga.

Känner mig oförskämt pigg idag...kan det va tårtan eller sömnen. Tror på kombinationen!!!!
Mysigt, händer inte ofta men när det väl händer vågar jag knappt andas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar