Summa sidvisningar

onsdag 22 februari 2012

Här är JAG!

Fram å tillbaka.....detta med nman har varit svårt! Nu är det bestämt!

Han ska heta ISIDOR.

Vi tycker det är sååååå fint och passande. Inget självklart namnval...han har haft många namn ett par dagar. Men nu så tog vi beslutet att Isidor blir bra.

Haft en bra dag. Min mamma och hennes Lennart har varit här. Isolde och Johan varit på gympan.

Själv så ammar jag mest....nä, då. I förmiddags väckte vi honom efter 5 timmar.

Mn lille prins har badat i olja i dag...med lite vatten. Fan att jag ska överdosera allt så. Jag är ingen "lagom" människa i något!Stackars barnet kunde knappt ammas för all olja runt munnen. Men mjuk å go är han.

Isolde visar sin kärlek och sa -Älskar dig lillebror innan läggdax.
Å, så mysigt!!!

Skönt att han fått sitt namn den lille "lillebor"!

ISIDOR

Isidor, Valentin ,Emanuel

1 kommentar:

  1. Käre hjärtanes SÅÅ SÖT han är, lille Isidor. Nyfödda bebisar är inte alltid så söta, jo för föräldrarna såklart men inte för andra. Men det var minsann en sötgröt det där <3

    SvaraRadera