Summa sidvisningar

söndag 5 februari 2012

Kall söndag och skakande rumpa!

Å, vad jag gillar detta! Kallt och soligt...delar inte min entusiasm med mina barn verkar det som. Dom vill vara inne. Fick tvinga ut Isolde idag med docka i pulka. Blev väl ca 20 min i alla fall.

Toan nr skurad.....Gud nåde den som gör 2an där uppe nu!

Funderar på vad vi gjort, kommer inget på. Betyder en ganska slapp söndag.

Sonen med flicksällskap kom hit och bakade ....Isolde fick va med. 'Mormor kom hit och hälsade på.
Jag "svidade" om till tränings kläder. Ett EasyLine pass och avrundade med 20 min Zumba. Härligt.....Känner mig klumpig och ograciös men vad gör det!  Det va kul...

Får se om det blir sista passet med magen i vädret,troligen inte. Känns som jag hinner några till.

Soffmys med min man nu!!!
Bästa stunden på dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar