Summa sidvisningar

torsdag 2 februari 2012

Gymbesök och träningssug!

Nån mer timma sömn i  natt.....i alla fall kanske halvtimma!
Full fart....06.33!
Isolde fick på sig julklänningen men tillhörande handväska över axeln och skulle ha den på dagis.....pappan log och mammn försökte avstyra. Lyckades få på henne kjol och tröja....lite mer anpassat till dagislivet! Nu förstår jag hur min syster haft det med 3 tjejer.
Dagis ja.....vilket fantastiskt ställe. Jag är lyrisk....vilka pedagoger . Har nog aldrig varit nöjdare......

Alla kom iväg till skola, dagis och praktik. Jag skulle hem en sväng igen efter att lämnat Isolde....ingen nyckel och Johan hade låst och lagt sig. Okej.....
Blev frukost med en jobbarkompis först och sen ett besök på gymmet och hälsa på lite. Sååå sjukt träningssugen! Endast min förkyldning som håller mig borta, inte magen. Till helgen hoppas jag kunna köra lite. I kväll ska jag ha 2 klasser EasyLine. Kul...

Nu har jag jagat nyckel...ringt alla mina söner och fick åka och hämta en nyckel på skolan!

Känner mig piggare idag,underbart!
När man är sjuk så har man nästan bara en enda önskan....Att bli frisk!
Ett annat bra ställe för oss hemma mammor och barn....KYRKANS HUS! (Öppna förskolan)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar