Summa sidvisningar

söndag 19 februari 2012

Rapport ur "mammabubblan"!!!!

Stoppa tiden...!!!
Jag vill stanna HÄR och NU!!!!
Just nu finns inte mycket annat i tankar är amning, bäbismys och Isoldes "full fart" fram. Grabbarna är hos sin pappa utom en. Alla verkar nöjda över lillebror!  Lillebror utan namn än....Han ska ha ett nman när helgen är slut sa vi! Men vi får se....

Han är en mycket lugn liten kille, den lugnaste av alla mina barn. Son nr 2 va oxå vääääääldigt lugn men vet i 17 om inte denna lilla slår även honom. Äter....somnar.....sover läääänge. Igår fick vi väcka honom då jag fullständigt höll på att sprängas. Å, min gud jag hade glömt...första taget på ömma bröst. SHIIIIIIIIT....jag slutar nästan andas.

Själv mår jag bra.....hade ställt mig och Johan in på värsta "lipar 3-4 dagen-psykbryt". Hade en riktig sån dag med Isolde...denna verkar utebli denna gång. Känner mig ganska stabil faktsikt!!! :o))))

Igår va vi ute och gick lite, vi gick till min pappa och fika.
Ljuvligt att kunna leva igen.....
Det har otan att överdriva varit en riktigt jobbigt graviditet. Periodvis nästan på gränsen av vad jag klarar av.
NU är det näääästan glömt.....inte riktigt! :o)

Ska berätta om förlossningen senare idag......


1 kommentar:

  1. Å väntar med spänning på förlossningsberättelse!!!

    SvaraRadera