Summa sidvisningar

fredag 3 februari 2012

Värmande ord....

Med orden - Mamma,jag "eskar"(älskar) dig , lämnade Isolde precis hemmet med pappa. Mitt hjärta svämmar över......gode tid hur mycket kärlek kan man känna till alla dessa!!!????
Dom är på väg till badhuset , baddräkt och shampoo är viktiga grejer. 

Idag fick vi sovmorgon då Isolde nästan hostar upp sina lungor nattetid.....

Johan skulle köpa en "pryl" till bilden :o) Vi fick chans till utflykt. Isolde och jag gick på stan. Minns man hur det är att ha en 2,5 åring så minns man kanske dessa "göra stan" stunder, här står man sannerligen inte och provar kläder om det inte är nödvändigt! Och helt klart inte höggravid.....Namnet Isolde kändes idag uttjatat. Vet inte hur många gånger jag ropade efter henne.

Helgen ser ut att bli lugn, kan inte föda barn på lördagar ,det hoppas jag "liten" har förståelse för nu när Melodifestivalen börjar! Nu har väl "liten" bestämt nog fram till 18 års dagen anser jag!

Så i morgon kväll befinner jag mig i soffan med godis!!

Nu ska jag vila....sugen på ZUMBA idag..Vi får se hur mycket energi som finns över!

Oups, inget kaffe hemma....det är lite i gränsen av en katastrof!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar