Summa sidvisningar

lördag 25 februari 2012

Historien slutar inte här...

Inte direkt turen på min sida....
Mjölkstockning...och feber!

Idag ringde jag BB och fick komma!
Pumpade ur och döm om min förvåning när jag ser att min lille plutt inte fått så mycket till mat. Han har´legat på sparlåga....inte gått upp upp till sin födelesvikt heller riktigt. Han har ju varit nöjd...konstigt!!!! Så nu får jag helt enkelt "mysamma" och ge tillägg. Jag som va så motiverad att amma denna gång!!!! SKKIIIITTT....
Men han måste få mat!!!!

Så startade vi dagen. Isolde fick vara hos morfar som sen skickade med en stor påse kakor och bullar.....hans fru är väl hon som ska äran. Men såååå snällt! TACK

Hem och känner mig kosntig....sover med Isidor i 3 timmar och vaknar med feber igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu känns hela livet rörigt!

Nu vill man ut och njuta av vädret men är helt orkeslös. Tror inte detta beror på nån mjölkstockning...måste va nåt annat!!!!

Nu ska jag kolla Melodifestivalen i alla fall....full proppad med alvedon!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar