Summa sidvisningar

måndag 27 februari 2012

Mot nya mål!

Detta va för många år sen en riktig träningsblogg. Då kunde man följa mitt slaviska schema. Tävling Body Fitness va mitt mål då.....vandringen mot tävlingsform fick man följa här. Nu lyckades jag aldrig fullt ut med det! Fick sitta i publiken och titta på min "nya flirt" det året..."Flirten" va Johan..... Vi va inget par precis då...men blev sen. Nu är han min man och gett mig 2 fina barn...jag har nu 5 lika fantasiska barn. Att jag inte skriver om dom eller lägger ut bilder på dom handlar om respekt för dom....det är stora killar nu och att fråga om lov i tid och otid är inte passande. Vår passion för träning har vi delat från dag 1 så klat. För oss är det och hoppas att det alltid blir en viktig del i vårt liv...

Vi är mer "periodare" nu än vad vi va....pga av 2 små barn så klart. Hade vi haft fler timmar på dygnet så hade vi tränat mer...viljan och motivation finns men vi prioriterar lite annorlunda idag...även Johan som ALDRIG skulle missa ett pass för ett par år sen. :o))

Idag ligger fokus på annat så klart...men träningen kan ändå finnas med. Att kunna träna 3-5 gånger per vecka är ett mål...eller strävan.

I morse vägde jag mig....missa mäta mig ....

Jag ska nu skava bort mina X-kilon!

Klart som fasiken det ska gå!
På gymmet har det nu startat massor av olika viktgrupper och hela stan verkar vilja komma i "sin" topp form nu....eller sin trivselform!

För vi är många som får kämpa.....år ut och år in!
Bara att acceptera...inte sörja......livet är inte rättvist någonstans...tro MIG....

Att ha realistiska mål....bra verkytg på vägen och inte vara för hård mot sig själv tror jag är bra saker att ha med sig....Att vänta på att motivationen ska dra oss ner mot gymmet tror jag inte på....den kommer mer med resultatet!
Detta kan ge mig motivation....att hålla mig i trim för mina barns alla upptåg...bus och lek!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar