Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2012

Kroppsdelar i skymundan....

Vet inte hur mina fötter ser ut, ändå har jag en helt manisk tanke att jag måste fixa mina fötter InNAn jag åker in. Detta är något så oerhört viktigt för mig.....haha.  Ändå har jag jobbat där och vet att INGEN skulle bry sig om mina fötter.....orakade ben eller något annat. Men det är ju ens egen känsla där....Raka benen ja.....undra om jag skulle fixa den  akrobatiken  just nu. Värt ett försök kanske.
Andra kroppsdelar har jag inte sett på månader....:o))
Jag börjar svullna på fötter och fingrar....

Joooo, det jag egentligen skulle skriva var att jag nu varje månad får en fin box hem från GlossyBox med olika produkter i. Tror det kostade 139 kr i månaden.
Fatta va kul!
Jag som ääääääääälskar småflaskor oh krämer.....jag blir så lycklig av bara tanken.
V . 9 tror jag första boxen kommer.

Då ska ni få se va som finns i!

1 kommentar:

  1. Ååhh.... Hur kan jag köpa sån? Vill också ha småflaskor!!!

    SvaraRadera