Summa sidvisningar

fredag 25 september 2015

Nu tar vi helg!!!

Lille Isidor är piggare efter en natt med skyhög feber...hans "päron" har inte sovit mycket och det känns nu. Lite grus i ögonen kan man säga!
Snälla Jenny köra Isolde till skolan...två Högskolestuderande mammor...då är det bra att hjälpas åt!!!!

Isidor satt framför Tv med nallar i mängder medan jag kunde fixa lite med min hemtenta...referenser och vetenskapliga artiklar är inte min grej. Jag har inget tålamod tyvärr!!

Fredags-städ och lite kärlek till tvätten så kunde vi sen gå ut i det fina vädret.
Härlig fredag så här långt!

Nu är vi alla hemma även sonen...
Nu blir det fredagsmys ihop med min syster ,mamma och en "skock ongar"!!!!

Tacokväll väntar sen!!!!
Fredagmyset har startat...glass efter maten!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar