Summa sidvisningar

fredag 13 juni 2014

Jakten på bilen och fri helg!

Jag är så trött...jag är så trött att jag nästan faller i gråt. Den har satt sig om ett lock i halsen. Jag har inte tid att gråta för det tar mer kraft än vad jag har! Vi har så mycket att göra på jobbet och det är fantastiskt roligt på alla sätt. Man ler och skrattar mer än någon annan gång i livet. Men vilken arbetsbelastning det är. Det är helt galet !!!!
Hela min kropp värker....min reumatism värker...mina fötter värker....

Jag har nu ledig helg. Något annat hade nog inte varit möjlig. Sen jag skrev tentan i slutet på maj har jag varit ledig 2 dagar.....det känns! Jag har lärt mig en läxa. Det är orimligt att plugga 8- 11 timmar om dagen ,skriva en stor Tenta och börja jobba mer än heltid med en dag i mellan. Det kan vara det dummaste jag gjort!!!!!

Jag får fika dejts sms efter sms...men jag orkar inte.

Idag när jag skulle åka hem hittade jag inte bilen. Jag letade över hela parkeringen...rad upp och ner. Den fanns inte. Hade INGEN aning om vart den var....inte en känsla av var den kunde stå. Röd bil kan väl inte vara såååå svår att hitta...15 minuter senare kom jag på att jag hade den vita och gått förbi den 3 gånger!!!!!
Är det allvarligt utmattningssymtom tro....haha! Nädå...bara virrig!!!!

Hämtade upp barn och besökte ICA. Tacos önskade Isolde...så blev det!
Isidor satt och åt i 45 minuter. Han är ett matvrak!

Nu har jag hamnat i soffan.
Mer än så händer inte denna Fredag....
trots trötthet är allt bra med oss. Fick sms på sonen från igår då han var på bal. Så fin han var min pojk!!!!

Ser lite ut som jag vandrar omkring i nattlinne...men det är det inte. Randigt är det bästa jag vet och mina barn ser ut att vara sponsrade från Polarn&Pyret i perioder!!!!


3 kommentarer:

  1. Ta hand om dig och andas, stor kram!
    Hälsning från Ove Sundberg😉

    SvaraRadera
  2. Ove Sundberg?😃😃 vem kan det vara...

    SvaraRadera
  3. Nuuu vet jag....😃😃😃😃😃😃😃

    SvaraRadera