Summa sidvisningar

torsdag 10 september 2015

Det närmar sig....

Som vanligt är man ruggigt sugen på helg. I morgon är en kort dag för oss men sen behöver jag sannerligen plugga lite innan jag hämtar barn.

Idag har vi åter igen haft en sån där svår föreläsning...cellen...insulin....betaceller och ATP..DETTA hade vi i termin ett men nu är vi där igen.
Det är svårt och man är helt slut efter 3 timmar där huvudet jobbar som om det vore en tenta nästan.

Hem och hämta barn sen blev det STORSTÄDNING i 2 timmar. Nu är här helgfint...dock varar det inte länge..men älskar nystädat!!!!!

Barnen leker med grannens tjej. Isolde låter som en "mini-mamma" där ute och jag hör mig själv i hennes uttryck. Blir så full i skratt. Blir hon inte dagisfröken eller lärare så vet jag inte!
Hon kommer inte bli sjuksköterska i alla fall...idag på skolgården,innan lämning såg vi en fästing på halsen som skolsyster fick ta bort . Bara det under stor dramatisk...som om det vore en lem som skulle amputeras.

I kväll blir det spinning för mig. Nu är det nog dax att snart tända grillen för lite korvgrillning!
Det kan man ju göra dessa dagar!
Härligt!

Älskar höstkläder och att man äntligen får ta på sig igen...haha!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar