Summa sidvisningar

tisdag 15 september 2015

Lite väl bra.....

Som vi sovit i natt allihop!
Så pass bra att vi försov oss...eller mest Johan. Vi andra vaknade för sent för att borsta tänderna "gånger 2 i 2 minuter" om man säger så.....det gick i ett rasande tempo medans Isidor kröp upp i sin del av soffan och pillade tåludd. Lille gubben...honom stressar man inte på!
Men iväg kom dom i full regnmundering!
Man sover galet got när det regnar!

Sen va det bara hem och blunda för kaoset som råder i hemmet och plocka upp för en dag i ren "plugganda".
Fått en del gjort faktiskt...min hemtenta är påbörjad....en bra bit på väg!

Nu ska jag byta riktning och gå in på psykiatrin under eftermiddagen.

Jag har sån träningsvärk i mina armar och axlar så jag får stödja dom på bordet.

Dax för lunch + städning nu!

DAGENS ARBETSPLATS!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar