Summa sidvisningar

tisdag 15 september 2015

"Pompigt " värre.....

Nu har jag precis satt ner rumpan i soffan efter en skön promenad. Det ger mig MASSOR av att bara rensa huvudet lite efter en hel dags pluggande. Det har jag lärt mig under åren att det handlar minst lika mycket om att ta hand om välbefinnande utanför gym och kroppslig träning. Idag va frisk luft och lugn musik i öronen exakt det jag behövde....att se mörkret falla och ett rådjur som ensam stod i gröngräset...se löven som nu börjar skifta färg. SKÖNT!!!!

Skolan är slitig,jag är stressad..jag har svårt att hantera det. Jag ger upp och reser mig gång på gång....jag dras mellan mammaroll och plugg-liv hela tiden.

Vi fixade nu i eftermiddag i  Isoldes rum...hennes nya garderob är fylld av kläder. Idag kom Pomp delux kläderna. Så fina dom är!!!!


Isolde och Johan har varit på avslutning på fotbollen...idag cykelträning!
Så roligt att hon vill vara med på aktiviteter och vi tar gärna den tiden för henne.....den har vi...eller tar oss!!!!

Nu tar vi kväll. Det är träningsfritt....det är "vi" tid!
Viktigt som tusan i vardagen!!!!!
Grått och gult....mina nya favoritfärger!!!!!!

Galet fina byxor till min egna prinsessa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar