Summa sidvisningar

fredag 4 september 2015

Hej igen!

Flera dagar sen jag Bloggade!
Veckan har varit lång som tusan men fullspäckad.
Det har varit logopedbesök,föräldramöte på gymnasiet,dansträning,gympaträning ,träning för oss.
Jag läser Psykiatri och det har varit helt fullspäckat med föreläsningar från morgon till kväll...sen är man helt slut!!!!

Men nu är det fredag och vi har hamnat i soffan. Jag har knappast sovit i natt....hela tiden ser jag den lille pojken i vattenbrynet i dom blå kortbyxorna och dessa små ben...jag får inte bort det. Händer katastrofer i världen hela tiden men detta kan jag inte bara blunda för.....

Jag gick till gymmet nu i eftermiddag ,härligt med denna lite höstiga luft. Ett bra pass för den övre delen av kroppen  och sen hemåt igen.
Johan tränade här hemma...vi har det mesta vi behöver...så det är toppen.

Älskar fredagkvällar i synnerhet när man tränat innan...då känns det lite extra bra!!!!

Nu är det en skön helg utan några större planer.
En del träning ska det bli.
Sen är det mest bara att umgås....räcker gott och väl!!!!

Hoppas du haft en bra vecka!!!!
Själv har jag analyserat min psykiska status in i minsta detalj.....bipolär,borderline och psykoser.....tror jag klarar mig från diagnos.....just nu. Men vem vet. det jag veeeet är att jag förra terminen hade alla kriterier till utmattningssyndrom....INTE bra!
Lite återhämtad nu.....får ta hand om mig själv bättre denna termin. be om hjälp och släppa vissa saker....så är det bara!!!!!



Plommon-älskaren vid sin favorit plats---FÖNSTRET!



Våra grannar är mycket vana...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar