Summa sidvisningar

söndag 27 september 2015

En vacker helg!!!

Oj,så trevlig helg!

Igår efter att min syster + man kom hit på spontanfika och lämnade över ett barn så åkte vi på konstnatta. Helst otroligt så mycket fint det finns såååå nära. Helt i extas över alla alster!!!!

Så mysigt men det blev kyligt snabbt!
Vi beställde pizza på vägen hem och kröp sen in i huset med ljus överallt och hade en riktigt myslördag.
Tjejerna somnade snabbt...lillebror likaså!
Vi kollade film....jag lyckade inte vara vaken hela ....men ingen förväntar sig nåt annat heller ...hahah!!!!!

Idag va det mysig frukost och sen på med löparskor...en lite morgonrunda,där jag mest gick och sen ner i källaren för en 27-21-15-9 Wod!!!!!!
Totalt slut...knäböj tar nästan tar livet av mig!!!!

Nu förbereder vi inför eftermiddagens kalas....har ju en blivande 16 åring här i morgon!!!
Trots tidsbrist i hög dos och enormt mycket i skolan så har jag bakat allt på faten...man behöver inte utsätta sig för det,fullt medveten om det. Men för mig hör det lixom till ändå....

Hemmet får städas EFTER kalaset...lärt mig genom åren!!!

Naturen behöver inget filter....vacker morgon!

Jag skulle dock behöva nåt filter...men ärligt. Varför...? Detta är ju jag,en söndagmorgon!!!! Haha

Fina tjejer!

Så fina.....konstnatta bjöd på många överraskningar!

Lägg till bildtext



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar