Summa sidvisningar

fredag 25 september 2015

Dom jag älskar mest!

Idag har jag haft mina viktigaste personer här...i mitt liv. Min mamma och syster,fattas bara pappa!

Så mysigt....det finns sorg runt oss och då behövs styrkan från varann så mycket!

Isidor och jag bakade en banan kaka,han mosade banan så fingrarna vitna!
Isolde rullade sen chokladbollar i superfint strössel.

Mysig dag!!!

Vi tog en sväng ner till Boxen där ett pass körde ...Johan va med. Det är mycket svett där....jäklar...fukten lixom slog mot oss!
Vi åkte och lastade av X antal kassar kläder inför morgondagens bytardag!
Blir en lite summa pengar som man sen kan köpa lite höstkläder till barnen för!
Resten skänker vi!!!!

Nu har vi ätit Tacos och nästan slickade skålarna efteråt (läs min man).

Nu är det Tv kväll och en liten godisskål ska strax fram.
Fy,bövelen så mysigt!!!!!
Fotograf:Isolde...vi jobbar på att hitta fokus....lite suddig morsa!

Vi har inte sparat på kolhydraterna denna vecka direkt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar