Summa sidvisningar

torsdag 24 september 2015

En annorlunda torsdag!!!

Idag va det en mörk och regnig promenad till dagis med paraply!
Sen åkte jag med "Rally Anna" till skolan...seminarium!
Nu kan vi bocka av det, det gick fint!!!

Sen direkt hem och lunchen tog jag och Ludvig på" Thai" idag! Mysigt...bara han och jag en stund.
Jag la mig sen och läste  om Diabetes lite och vaknade av ett ryck med boken ramlades över mig....
Somnande gott en stund där. Har väl inte hänt sen jag var gravid!!! OCH det är jag ju inte....

Hann väl inte mer än vakna till innan dagis ringde och jag fick hämta en sjukling. Lille Isidor...nu är det dax igen.

Sen har han sovit hela eftermiddagen nästan. Isolde och jag baka....
Nu värmer Isidor upp hela Tv rummet och inte nog med det så premiär eldar vi i kaminen....varmt och gott här kan man säga!

Nu håller vi tummarna för at det blir kortvarigt...nåt litet virus som besökt honom.
Han har ju inte ett "tipptopp" immunförsvar, det är ju inget nytt. han drabbas ju därmed hårt!
Äppelkaka....

Dumle kakor.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar