Summa sidvisningar

torsdag 17 september 2015

Träning ger färdighet och stirrande ögon!!!

Det va lite spridda skurar på den rubriken. Idag känns det mest som jag stirrat på dataskrärmen,inte alls haft den där plugg-glöden som trots allt infinner sig efter en stund. Jag har letat vetenskapliga artiklar ....allt på engelska. Inte det är spontana språket för mig direkt. Tar en stund...hittade ingen ändå!

Skall till Marika å plugga i morgon,då blir det ordning på torpet igen.

Hämtade lite tidigare än planerat. Jag kan längta ihjäl mig efter våra barn...stora som små. Varenda liten stund på dan finns dom med mig...hur har dom det,vad gör dom,vad äter dom???? Haha...

Idag har det tränats på både handstående och dips i ringar....båda sakerna lika klurigt och involverar många grupper av muskler.
Så härligt att känna att jag är på "banan" igen vad gäller LUST och motivation. Den går ju upp och ner men nu är det upp. Är ju lite hur man har det med vardagens pussel för övrigt...känner jag!
Ibland måste annat prioriteras trots att man önskar man kunde prioritera sig själv.......blir inget bra åt nåt håll!!!!!
Men sånt är livet och nån stor satsning har jag ju inte direkt mer än bli "syrra"!!!!!
Den utmaningen är större än nåt annat...som ni förstår!!!!

Isidor och jag har planterat blommor. Älskade unge....han har börjat prata och jag har gråten i halsen bara jag skriver det. Han är fantastisk denna pojk....
Vi är så löjligt glada och stolta över honom. Vi är så glada för att förskolan verkligen gör ett fantastiskt jobb med honom. Även VI. Varenda dag funderar jag på hur allt kommer bli. Det kommer bli bra...vi ska se till det...så klart. Men i vår stora värld finns inte bara "vi" som är hans närmaste....det finns så många andra också...

Nu är det Idol!!!!
Soffläge!!!!!

Helg buketten står på bordet!!!!



Ja,hjälpa dig mamma.......så klart du ska!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar