Summa sidvisningar

onsdag 23 september 2015

Lövly dai!

Plugg och plugg från morgon till sen eftermiddag. Så ser det ut nu!

Runt tre ramlade det in en hel hög med tonåringar...hungriga! Tur vi gjorde storkok igår. Vi satt sen och fikade en stund när vi hämtat dom små. Då slog det mig att jag är lyckligt lottad.....som får ta del av småbarn och tonårs barn och framförallt att sen utbytet mellan dom. Älskade ungar, så fina Ni är,hela bunten,hela högen...mina och dina...våra och era!!!!

Mysig eftermiddag hos oss och Isidor var sååå taggad för badhuset med pappa. Dom åkte iväg.....och hem kom dom utan att ha badat. Dom stängde kl 17.00!!!!!
Underliga öppetider på ett kommunalt badhus kan tyckas kanske...

Jag snörade  på mig löparskorna och tog mig en skön promenad i skogen....det  kan vara nåt av det bästa som finns efter att suttit inne framför datorn en hel dag. Underbart nu...hösten är här!!!
Ner i källaren för lite Tabata innan kvälls-fixet startade.

Nu är Johan i väg i Boxen och jag har bänkat mig framför Tv.
Lite tända ljus och frukt!
Min fina "Pippi"!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar