Summa sidvisningar

torsdag 17 september 2015

Mörkret faller....

Idag så det ut som de inte skulle ljusna alls.
Älskar hösten...är nog mer ute så här års än på våren. Luften är bäst nu!!!!

Igår hämtades det av andra än mig på dagis och fritids...en mormor hämtade Isidor och Isolde hängde med en kompis hem. Jag fick lite träningstid.
En timma i Boxen och där tar man slut. Att Crossfit varken skapar vältränade människor eller muskler är ju ganska mycket okunskap som alla inom Crossfit skrattar gott åt. Man vet ingenting om det alls....att titta på klipp här och där ger väl inte den rättvisaste bilden av det.
Det handlar nog mer om att man själv gärna vilja prova....egentligen. Lite "dolt" längtan kanske :o)))
Sen passar det inte alla,det är jag övertygad om. Det kräver pannben i mängder och det har vi alla inte. Så är det bara!!!
Man får hitta sin egen väg mot träning!
Jag har väl hittat min, det jag tycker är kul. Både gym och Crossfit. Går bra att kombinera!!!
Jag behöver båda.....

På kvällen va det föräldramöte och jag skickade Johan.
Isolde va på gympa och Isidor och jag kröp upp i soffan och lekte med bilar.
Detta kan vara det bästa som finns...en kväll hemma bara.
Jag har inga stora krav mer än få säga godnatt till mina barn och läsa en saga även om vi läst det 100 ånger...

Nu börjar helgen närma sig!
I morgon är det disco för Isolde och ett gäng.
Mammorna kommer vara kvar...haha!
Så stora är dom inte än!

Helgen är till 50% spikat!
Resten "inte göra nåt"!

Nu dax för plugg dagen låååååång!!!!
Detta gillar VI!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar