Summa sidvisningar

måndag 14 september 2015

Ledig dag!!!!

Att ta sig en ledig dag när förskola/skola är stängt kostar på....det betyder att jag nu får sitta med plugg långt in på natten.
Jag skriver en hemtenta om UTMATTNINGSSYNDROM...snacka om att ligga nära sig själv va....haha!
Att hamna i det är ju lika enkelt som att stoppa i en maskin tvätt...det kan gå av bara farten.
Jag har ju de flesta kriterier....
Vill vara duktig ,prestera på topp,vara vältränad, fin fru,underbar mor och ha ett fint hem...CHECK!!!!!
MEN....Jag vet min gräns...tror jag. Vet när jag inte ska gasa mer...kan säga nej men motvilligt.
Jag har varit nära....det har vi alla säkert nån gång. När jag känner det börja krypa allt närmare har jag mina egna knep. För så klart gör det det när man som småbarns/tonårs mamma pluggar på Högskolan. Den är inte det minsta anpassad för oss...tvärtom!!!!
Rolig tenta att skriva.....

Jenny och jag möttes på Barnens hus idag för lek och bus. Isidor va så svettig att dom blonda lockarna kröp upp i nacken.
Mysig dag!

Johan slutade lite tidigare idag...jag stack iväg å träna. Körde ett av Event sen i lördags....men bra resultat. Roligt!!!!

En liten lugn stund innan jag sen fotade min fina systerdotter Emma...
Nu är det redigerat....jag har skrivit lite på tentan och nu orkar jag INGET mer alls!!!!!
Brukar ju mest fota barn så detta va en utmaning för mig!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar