Summa sidvisningar

lördag 19 september 2015

Fotboll,apor och hinderbana!

Hej på er!

Nu har vi dukat upp "lördagsbordet"...det är fyllt med kolhydrater,socker och mängder av sånt vi inte behöver. Kommer smaka väldigt gott i kväll!
Familjedag i vår stad...vi är med så klart!
Det va ponnyridning, Zilla och Totte och hoppborg.
Mitt i allt så va det fotbollsmatch för Isolde....Johan åkte med henne och Isidor fick titta på Zilla och Totte. Man gör så mycket med Isolde jämt,hon har aktiviteter och kompisar i mängder. Isidor har inga aktiviteter alls så idag fick han bestämma. Han va överlycklig!!!!

Vädret har ju varit fantastisk...efter lite gnäll om att inte HA NÅGOT att göra så släpades alla barbiedockor ut på altanen och där satt hon sen.
Isidor och Johan klippte ner så mycket vi har i trädgården....jag gick och träna.
Körde 2 st mindre woddar...och avslutade med hinderbana. Ja,där vet man åter igen sina styrkor och svagheter. Variation är viktig för mig!
Helt slut blev det en promenad hem ....då en bil med 3 grabbar stoppade mig.....sonens kompis hade fått körkort så dom hade kört halva skaraborg runt tror jag!!! :o))
Helt overkligt att dessa grabbar oxå närmar sig 18 år!!!
Mina små killar som nyss åt mariekex i barnvagnen!!!!

Hoppas ni haft en bra dag!!!!




Hinderbanan för dagen!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar