Summa sidvisningar

söndag 20 september 2015

Massage och Tv kväll!

Nu är veckans Woddar fixade av Johan. Det betyder att vi nu tar Tv kväll. Vi började se en ny serie igår så nu ska vi nog plöja ett eller två avsnitt innan vi ska krama kudden.
Jag har märkt kläder hela eftermiddagen medans Isolde lekte med "bästisen". På lördag är det bytardag igen....lite säljs och resten skänks till dom som behöver.

Idag åkte vi på Hus & hem/Hälsomässan i Skövde. Lite renovering står på schemat hos oss...fönster framförallt. Sen sprang vi på ett ute-SPA.....och nu tänker jag inte på annat än det.
Min man är mer realist!

Roligt med mässor....barnen var mest glad över kolorna som var i varenda monter men valde ändå ÄPPLE till slut.

En sväng på stan efter och ett besök på Redfella i i Skövde,mysigt och en tur in till Åsa på Gymgrossisten så klart.

Jag har införskaffat mig en massagedyna idag....den knådar ordentligt. Suttit med den nu och inser att behovet fanns!!!!!!
Nu är jag helt mör i kroppen!

Pluggnacke och tränings spänningar...nu ska det bort!!!

I morgon ny vecka och jag ska in till Skövde lite för Sjukhus HLR...övning!

En bra vecka i sikte!!!!!

Tänk att hon är min.....min lilla prinsessa!

Så stor du känns ...så klok och så alldeles underbar!!!


Hänger i baren...denna söndag!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar