Summa sidvisningar

måndag 7 september 2015

I vårt flickrum!!!!

God kväll!
Mörkt och mysigt...ljusen är tända och Johan tränar..eller tränar andra.
Jag gjorde "mitt" när Isolde dansade. Nu mer behöver jag inte längre sitta utanför...förra terminen var det otänkbart att jag skulle lämna för ett toalettbesök ens....och det där fick hon styra. Nu är hon redo!
Jag åkte till Boxen och drog av ett hejdundrande pass...på 40 minuter. Sen hämta upp två rödmosiga små tjejer.

Hämtade upp dom små människorna redan 13.30 idag...det är lyx!
Isidor drog med mig in på dagis och visade att dom gjort "deg"...det ville han göra hemma innan skorna ens var av. Så klart vi gjorde det!!!
Dom satt länge och länge...Isolde gjorde rosor....Isidor små bollar och jag gjorde INGA snoppar denna gång :o))).

Jag älskar att rensa...kan tycka turen till återvinningen med "knökafulla" kassar är det bästa som finns....nu ska det skänkas kläder och leksaker till människor som behöver det allra mest.
Här finns ju bara ett FLICKRUM...ni kan ju ana att vi gått lite "all in" där....det är rooooosa!
Frossat i "lull-lull" och tyll...UNDERBART. Snart är väl det över....

Nu har jag hjälpt sonen med läxor....det är hårda bud nu. Men han tycker det är sååå roligt och det är en förutsättning när man är 16 år....han har sån träningsvärk efter gårdagens Crossfit pass så han är nästan orörlig...Johan bara ler!!!!!!
Gillar inte mobilbilder men idag fick det bli det på Bagarna här!

Mellis.....fruktspett!

Uppskattat!

Barbietiden är nog här till min glädje!

Dubble unders....där vill det till att man har stabiliserats sin bäckenmuskelatur efter 5 barn...haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar