Summa sidvisningar

lördag 5 september 2015

En svettig lördag!

Hej på ER!
Här hemma kollar vi nu på Petsson och äter Lördagsgodis och jag är glad att vi inte köpt en ny soffan...ÄN. Det hade ju varit förödande!
Nu kvittar det om vi sitter här med lite godis...det blandar sig mig katthår.

I morse började vårt "Projekt RÖJ" här.
Ut med två garderober och dess innehåll av höst och vinterkläder...prova...kasta...spara...skänka.
Skor i mängder har vi också.
Kunde konstatera att det inte behövs några nya vinterkläder!!!!

Sen blev det kylen som städades...ugnen rengjord och micro likaså.

Så skön känsla!!!!

Isolde lekte med en kompis...jag gick till Boxen för lite träning. Idag tog jag släggan....lite lyftträning hann jag också . detta medför grym träningsvärk framåt måndag....i AXLAR. Älskar att köra axlar!!!

Skönt med promenader....brukar tycka det är så tråkigt men nu känns det som avkoppling!

På eftermiddagen åkte vi till min kära pappa....det bjöds på paj!
Jag stod INTE imot idag annars har jag skött mig bra.
Jag gör VAL och idag valde jag.....

Mysig eftermiddag helt enkelt!

Nu ska det bara röjas lite i vardagsrummet då jag just nu trampade på lego och lärde min barn ett nytt ord!

Trött JAG...rödmosig och skakiga ben!

Så galet snyggt porslin hos min pappa.....VILL HA!!!!!

Årets första pepparkaka!!!!

Fönsterpojken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar