Summa sidvisningar

tisdag 22 september 2015

Lek,stor bak och plugg!

Sammanfattar väl denna dag ganska bra!
Lite plugg och svordomar....lite letande av veteskapliga artiklar.

Idag hade Isidor med sig kompis hem från dagis. Så stor händelse och dom höll varann i hand på vägen ut från dagis....det svämmade över i både ögon och hjärta!!!

Sen lektes det här med allt från bilar till pinnar ute.
Så bra att jag hann baka inför helgens kalas....bullar och muffins. Stor bak...då hade väl Katrin Z svimmat av tanken. Lyssnade till hennes ord igår i "efter 10 med Malou". Trist syn på människor...trist syn på mycket...farligt och sorgligt. Vem är det som mår väl och inte va min tanke. Att lida av sån "tjockfobi" kan omöjligt vara hälsosamt.....Synd att man alltid ger henne så mycket utrymme i debatter, Finns så många kloka hälsomänniskor där ute.
Nåväl...
Vi provsmakade i alla fall bullarna när  Johan kom hem....så gott med bullar!

En sväng ner i källaren för lite träning. Mycket benträning denna vecka och nu är dom helt slut!

I morgon ska jag klämma in en promenad,inte varit utanför dörren denna vecka nästan...det känns!!!

Kom på att det var fotografering på dagis i morgon....kastade mig iväg till "räddaren" Lindex och köpte en skjorta till Isidor.
Isolde har tillbringat hela eftermiddagen hos mormor så henne kramade jag godnatt nu!!!!

Det var väl vår dag det!

Jag borde plugga...vika tvätt...plocka i ordning i hallen...men jag tar Tv kväll banne mig!
Ska bli spännande och se vad barnen gillar detta.....

Tummen upp av mig!

Underbara lego killar!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar