Summa sidvisningar

torsdag 10 september 2015

Sommaren som kom tillbaka!!!

Hos oss blev det ändrade planer. Ingen spinning idag, och ingen träning alls.
Det är tyvärr ganska sällan jag eller vi är hemma en hel kväll. SÅ idag blev det en hemmadag !
Vi har grillat och kunde sitta ute för att äta.

Sen klippte jag Isolde. Jupp, det funkar bra när man har 1 m hår. Detta förde sen med sig "mini.-spa". Inpackning,nagelfix, ett fin-glas med juice och en mycket nöjd liten tjej. Man behöver verkligen inga stora saker för att glädja barn!  Så mysig kväll!!!

Nu sover dom där små där uppe och grabbarna under detta tak tränar!


JAG...jag sitter nu vid Tv och ska fixa lite skol-grejer innan jag lägger mig raklång!

Jag borde nog plugga, jag borde nog det. Men det tar vi nästa vecka!!!
Jag har nu 2 veckor där jag inte behöver till skolan mer än nån dag!
Liiiite farligt då jag nästan anser mig ledig just nu. Det lär jag INTE vara dock......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar