Summa sidvisningar

onsdag 23 september 2015

Mot onsdagen!!!

En morgon med lite "finfix" på lillebror. Inte direkt enkelt....han har inget glödande intresse av att lägga lockarna rätt. Milde tid,han har en vild frisyr!!!!

Nu har jag startat diverse maskiner i hushållet...nyhetsmorgon är på och köksbordet täckt av böcker. Min vardag!!!

I  kväll ska Isidor och Johan bada...tror det blir en lååååång dag för honom idag....och för personalen på dagis :o))

Jag ska nu sätta på kaffe....vissa dagar behövs det mer än andra!

Hoppas solen kanske skiner lite på oss och att jag kan få handla mig lite blommor på torget. Bero lite på hur bra jag pluggar.

Rörig termin...som förra terminen. Vi hade trott att det skulle bli en "Behaglig" termin 4...ryktet sa det. Men det känner vi inte av än alls! Snarare tvärtom!!!!
Tyvärr visar denna utbildning en hel del brister i organisation.....ganska grovt. Det är extremt dålig koll....samtidigt som kraven på oss bara skärps...utbildningen går inte att jämföra med "förr"..den har gjorts om HELT. Till det tuffare, så klart och med all rätt. Men där bör det ändå finnas en gräns.....nu görs den om igen för att den varit FÖR tuff. Det drabbar oss på många sätt..... Snacka om rörigt va??

Visar våra personligheter...en liten snatter-Fia......och.....

tröttis utan nån brådska!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar