Summa sidvisningar

lördag 26 september 2015

Med fart och fläkt.....

Nu är jag så svettig att jag springer i linne här hemma och öppnar vartenda fönster jag ser....upp å ner i källaren...upp med grejer....kastar,rensar och röjer.
Vi har ett stort lekrum...TOPPEN jublar folk...Jo,då det är det. Men det samlas allt från kinderägg bilar till små skit ingen leker med. Vilket medför att ingen leker med någon till slut!
NUUUUU....har jag slängt sjukligt mycket grejer. Synd jag inte hann med detta tidigare då vi idag hade bytardag....typiskt!

Vi var där i morse och handlade lite...bra grejer tror jag. Där var väl där jag insåg att vi måste ut med lite för att få inte lite nytt!

Johan och Isidor åkte till Biltema och jag och Isolde röjer...hon i klackskor inköpa idag!!!!!

Snart kommer kusin Vera som vi ska över natt. Ska bli mysigt!
Konstnatten ska vi också klämma in!!!!



NU hittar vi massor av kul i lådorna!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar