Summa sidvisningar

måndag 21 september 2015

Hösten är nog kommen!

Det är verkligen lite "skilda världar" i vädret. I morse fick vi ta vantar på oss...jag fick springa ner i källaren och riva i "vinterpåsen"....
Vi cyklade och det är skönt med den friska luften direkt på morgonen.

Nu är alla lämnade och den store sonen ligger kvar i sängen....inte piggelin idag så det blir hemmadag för honom.

Jag är piggelin efter en skön helg...

Idag ska jag sitta hemma och plugga en stund innan jag ska hoppa på bussen. Åker aldrig buss...det är nästan min skräck efter förra vinterns färd då buss-chauffören pratade i mobilen och planerade nån fest....jag va livrädd i 3 mil....i blixthalka!!!!

Lite segt att starta upp plugg-stugan. Som alltid på måndagar!

I kväll vankas det dans för Isolde och jag passar då på att klämma in ett träningspass. Passar bra!!!

Sen vill jag önska personalen på förlossningen LYCKA till idag....idag slår dom upp portarna för den "nya" förlossningen. Så snyggt så det är galet......helt galet! Vilken lyx!!!!!

Fin arbetsplats gör mycket......

Ha en fin MÅNDAG!!!
Måndags morsan!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar