Summa sidvisningar

onsdag 9 september 2015

Ilska,träning och otacksamma vuxna!

Hej på er!
Jag vet...bloggen är för närvarande lite bortprioriterad. det är så mycket annat nu...allt har kommit igång. Det är läxor för sonen,träningar för 4 personer och tillhörande tvätt,plugg,föreläsningar,fotningar och allt det där vanliga. Precis så som livet ser ut för alla denna tid på året.

Hade en mysig kväll i skogen igår och fotade två härliga tjejer. Nu i kväll ska jag redigera...

Idag åkte vi med full bil till Skövde....hittade en vän på vägen som fick åka med i stället för buss.
EN dag med föreläsningar och grupparbete. Många viljor och man måste lära sig backa tillbaka lite för varann...nyttigt!

Nu i kväll har jag tränat när Isolde var på gympan.

I eftermiddags blev jag så arg och upprörd så jag fick vandra i cirklar...
I helgen har vi tävling i vår Box. Jag eller vi flickvänner/fruar ser hur dessa grabbar sliter. Johan sitter VARJE kväll, semester som helgkvällar och gör "veckans Woddar"....dom fixar grillkvällar, dom lägger ner mer tid i Boxen än vad någon kan förstå. ALLT för att ALLA ska vara nöjda....ÄNDÅ...likt förbannat så kan folk aldrig vara nöjda. Detta är så oförskämt av vuxna människor att jag blir tokig på riktigt. Bortskämda barn det kan jag hantera men inte vuxna. För 80 spänn får dom tävla...med proffsiga domare som dömer...som dom lånat hit..grabbarna har lagt ner samma antal timmar VAR på detta som den summan det kostar...tänk att det ändå inte räcker.
Ja hade gett upp.....men dom gör inte det...dom ler.....kanske det bästa dom kan göra. Kloka killar!!!
Blir så arg att jag får andas i fyrkant bara jag skriver detta banne mig. Ni är så grymma killar!!!!

Nog om den ilskan....

Sonen har kört sitt andra Crossfit pass och jag börjar undra om han inte är kapabel att ta sig hem....får nog ringa!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar