Summa sidvisningar

söndag 13 september 2015

Vilken helg!!!!!

Hej på er denna söndag kväll!
Vi har haft fullt upp denna helg verkligen.
Så pass fullt upp att vi nu är helt slut.
Nu är det väl mest Johan som har befogenhet att gnälla över trötthet då han igår tävlade i vårt "klubbmästerskap" i vår "Box" med ett fantastiskt resultat och slutade 3:a. träningsdosen har varit mycket låg även för honom nu den sista månaden....så detta var toppen. Han va missnöjd så klart...
Att "Vår 50 åring" vann var det väl ingen som blev förvånad över.....han har en träningsdos långt över alla andra och då skall man få en placering där efter .....helt klart!
Jag gnällde lite över att jag trots allt inte var med och tävlade....men just nu har jag nog med prestationer i mitt liv. Sånt är livet...allt har sin tid och nästa år hoppas jag att även jag kan vara med!

Så rolig dag och vi var inte hemma förrän på kvällen. Vi grillade och alla barnen lekte så dom var så skitiga att vatten sen blev svart vid kvällens tvättning!!!

I morse fotade jag två fina barn i bokskogen sen direkt iväg till Ikea.
Lite grejer behövdes till vårt hem....så klart!

Nu i kväll kom min äldste son hit och även min mamma så det blev fullt hus kring kvällsmaten. Älskar det!!!!
Det blir en helhet i "hjärtat" som är svår att förklara ...måste upplevas.
Nu grejar dom med V bil han och Johan....
Jag har sett till att barnen sover!

K-dag för dom små i morgon!
Inget pluggande då....
Vi skall till "Barnens Hus"!
Det blir en bra måndag det!!!

Jag och min "mini-me"

Tänk att hon är min....alltså...min!!!! Älskade unge kan inte sluta le när jag tittar på dig.....

Fin besök av alla dess slag idag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar