Summa sidvisningar

torsdag 1 augusti 2013

Ett par tabletter senare....

Aldrig varit sjukare. Kunde inte stå på benen i morse....inte äta,knappast sova för huvudet värkte så jag nästan grät. Tänk vad man kan värdera om saker av bara en simpel förkylning. Vaaaaad klagar man på när man är frisk.???

 

Nåväl, efter att sovits halva dan i soffan, så mår jag bättre så här efter en dusch,några godisbitar,kaffe och ett par citodon.

Vår Varberg tripp fick vi skjuta på men tror vi packar in oss i kväll när dom ska sova. Känns som ett smart drag.

Jag biter oftast ihop men idag blev till och med Johan snopen över att se mig så här.

Men nu är nog mamman på banan igen...i alla fall sitter jag.

Barnen är tuffsiga och Isidor har pyjamasbyxor på sig då fadern inte ser skillnad.....haha.

Men vad gör det....

Ha en fin dag i solen.

Jag ska fylla min kaffekopp till bredden och sätta mig ute i solen en stund.

Isolde tycker jag är tråkig men dansar lite för mig.....

 

1 kommentar:

  1. Snälla Sofia ta hand om dig! Måstelåta kroppen vila om du varit dålig!!! Kramar i massor /Malin

    SvaraRadera