Summa sidvisningar

torsdag 23 april 2015

23 April!

Tiden går onekligen fort och jag har ca 1 månad och nån vecka kvar i skolan. Sen väntar sommarjobb på förlossningen och sen v. 29 en låååååång semester! Japp....jag unnar mig det i år!

April har ju bjudit oss på nästan sommarvärme några dagar....idag va det ordentlig vind på näsan på väg till dagis.
"Hemmapluggdag" igen!
Det funkar fint för mig, i synnerhet när jag inte behöver panik-plugga....då tar jag in som bäst!

Igår kväll när Johan kom hem grillade vi och sen blev det en lång cykeltur med ett glasstopp. Man får passa på nu.....så mysig att bara umgås.

När dom små hade somnat kollade vi film...Micke &Veronica....så bra film och sån "igenkänningsfaktor" så det liknar inget...haha!
När man träffas....är så där galet nykära...barn som ska anpassa sig...vuxna som ska anpassa sig till barn...familjer som ska synka...och kärleken testas.....MAN vill SÅ mycket. Man vill att allt bara ska bli så där "lyckligt" som man själv känner sig. Det blir sällan enkelt.....
Men är kärleken tillräckligt stark och man är beredd att få slita lite så brukar saker falla på plats.

Gårdagens träning för mig blev "Dagens Wod" som bestod av wallaball,boxjumpa,teoes-2-bar och rodd.....japp,det va slitigt!
Nu börjar jag känna mig på "banan" vad gäller träningen...
Man får ha lite tålamod....där brister nog de flesta av oss.
Resultat kommer inte på en månad.......möjligen egen känsla. Det går inte att "mysträna" jämt,men ibland....man får ta sig ut ur bekvämligheten ibland.....DÄR är väl jag nu!
Jag är ur den.....inga pass är nu mer bekväma.....
OCH då börjar man känna av resultat!
Jag jobbar med mina svagheter...dom är många och det är trist att träna på sånt man är dålig på. Men i bland får man bara "görat"!

Nu ska jag starta upp min TORSDAG!!!!
Morgonmys hos oss!!! Vår Tristan tar varje tillfälle att komma upp till oss på morgonen!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar