Summa sidvisningar

söndag 5 april 2015

I väntan på vardag!

Är väl inte så att jag just i detta NU längtar efter vardagslunken igen! Men så är det...för mig startar det i morgon medans resten av familjen är ledig. Det är dags för VFU igen....Urologen kallar!!!!
Det är trötta barn hos oss efter festligheter och sena kvällar. Nu sover dom och storebror har en kompis här.
Det är åter igen snoriga näsor och djup hosta.
Ska detta aldrig ge med sig ????
Aldrig varit med om nåt liknande.

Vi har haft en skön dag hos oss.
Johan och jag sa precis det här i kväll vid kvällsmaten att det varit så skönt! SÅ där lagom allt...vad gäller mat,godis och stök.

Nu blir det en kväll alldeles utan barn...bara större barn. Det blir en Tv kväll i soffan under filten. Tänk att det kan vara bland det bästa jag vet!!!!!
Japp,jag vet....jag har minimalistiska krav när det gäller sånt tack å lov.

Hoppas ni haft en bra påsk...vad har Ni gjort?????
Fångade detta på bild...i bland är det "ögonblick"...detta är ett sådant och kanske det bästa jag någonsin tagit.....med så mycket kärlek i!!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar