Summa sidvisningar

måndag 13 april 2015

En annorlunda måndag!!!!

Hej där!
Igår körde vi team wod....så galet roligt och så galen träningsvärk jag HAR!!!!
Jag funderade på en alvedon eller två i morse...men avstod!
Helgen gick annars i ett rasande tempo och rätt var det är så blev det Måndag!

Jag har nästan gjort färdigt min rapport som ska in....
Skön känsla. Gillar att vara redo.....
Vilket visade sig vara förståndigt!
Sen lunch på urologen,betyder 13,50!
Precis då fick jag samtal från dagis...Isidor sjuk igen!
Så det var bara att försöka förklara läget och åka hem!

Ja,där är vi ungefär nu!
Åter igen sittandes i soffan med en liten slö pojke!
Han är sjuk mycket och så kommer det nog att vara. Men att inte ens få vara frisk 14 dagar innan nästa pärs gång på gång är på allvar för mycket.
Skolan och allt det där får komma i andra hand....det skiter jag uppriktigt i när det är så här.

I morgon är Johan hemma...

Så...i en soffa med grym träningsvärk att jag knappast kan skära ost och en sjuk liten pojk fortsätter vi nu denna måndag!
Gårdagens fönsterputsare ligger idag lite klubbad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar