Summa sidvisningar

fredag 24 april 2015

F. R. E. D. A .G

Himmel och pannkaka så skönt med fredag!
Vi springer här och packar....var sin liten resväska är fullproppad med saker,kläder,hårband,snoddar mm. Att ha en liten 6 årig flicka i familjen är ju nytt för oss...här lämnas INGET åt slumpen. Hon tänker igenom vad som behövs....fixar,viker och har hel koll. Grabbar hänger mest med.
Det slår mig idag hur skönt det är att vara ur "bäbistiden" ...då man skulle packa barnmat,bäbisyoghurt,skedar,blöjor,salvor,vällingpulver..passa sovtider...äta i skift....ja,ni vet säkert vad jag menar! Jag är nöjd med barn det är ett som är säkert!!!!

Nu känns det spontana livet så härligt!

Nu är det en lång väntan till vi åker mot Borås.
Dagis är stängt idag,det är utbildningsdag. Det betyder att man får fixa barnomsorgen själv....idag fick jag ta pluggledigt men det är ju helt okej eftersom jag inte skriver tentan i morgon. Annars hade det varit lite lätt panik i lägret!!!!

Jag ska in till Sövde på ett möte,då får morfar rycka in.
Vad hade vi gjort utan mina föräldrar. De är bra förebilder....hoppas jag blir sån. Aldrig några problem. Att vara en del i vardagen till sina barnbarn måste vara rikedom...se dom växa upp...kunna följa dom.
Tacka snälla mamma och pappa för allt ni gör för oss!!!!!

Nu ska jag fylla på med lite mer kaffe!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar