Summa sidvisningar

lördag 18 april 2015

En salig blandning....

Härligt med sol!
Det betyder en hel del trädgårdsfix hos oss...altanen har skurats...plattor rengjorts. Nu ska jag inte ta på mig så mycket för just det. Har nog med inne-görat. Tvättar upp veckans skörd och in med allt i garderoberna igen. Det fick bli en sån dag idag!

Igår gjorde jag min sista dag på urologen...
Skönt och tråkigt. Det jag tycker har varit skönt är att man slipper "tenta-panik" på skolan.
Tråkigt för att jag trivts så bra!

Så igår eftermiddag efter att jag hämtat dom små hos pappa tog vi en fika på stan!
Senare hjälpte storebror oss och var barnvakt en timma så jag kunde vara med på veckans konditions wod. Man ska jobba med sina svagheter....här är min...KONDITION. Fast det gick förbaskat bra ändå, så klart att dom som kör 5..6 dagar bara wod SKA vara betydligt starkare i alla grenar vi kör. Men eftersom jag inte kör mycket Wod så va det riktigt bra !
Totalt slut...100 dubble unders höll på att döda mig...som jag slet!!!!!!

Idag åkte jag med Starka FIA till boxen på morgonen...vi välte däck....vi körde chins...lite smått och gott.

Sen har här inte hänt så mycket.
Isidor och jag tog oss en promenad i solen...
Isolde tittar på dans med mormor!

I kväll grillar v!
Min utmaning just nu är att hålla Isidor vaken!
Seg kropp efter veckan träning....

Min lilla kryddträdgård.....




Enkel frisyr som jag fick tips på igår på FB.,.....med en penna som hjälp...


Vår lille fis. Han växer inte alls som han ska och borde. tycker ändå han blivit en stor kill....

EN som växer mer är katten. Vår fina Tristan!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar