Summa sidvisningar

måndag 27 april 2015

I väntan på ny dag!

Lite så känns det denna dagen!
Fy...vissa dagar är bara inte BRA. Lika för alla...vi har inte alltid toppen-dagar även om jag såååå gärna VILL det.
Jag skulle helst vilja storgråta idag....

Blev en heldag i skolan bland blandningar,spädningar och syrgas!
Det råder "panik" i Termin 3 lägret och är man inte helt "hyper" i allt detta så är det nästan nåt fel. Själv tänker jag att missar jag så är det väl inte hela världen...det löser sig väl...nästan så den tanken är lte förbjuden ibland. Jag ORKAR inte stressa upp mig för ALLT!!!!!!
Det funkar inte. Mitt liv måste ändå flyta på...det kan lixom inte påverkas allt för mycket av mina Högskolestudier. Det är barnaktiviteter,läxor,matlagning,möte,utvecklingssamtal,kalas,barnmys,tvätt och städning till MÅNGA personer som ska flyta på här...Ibland är det såååå tydligt att vi pluggar med sååååå olika förutsättningar...

Jag och en vän bestämde en spontandejt då vi hämtade på dagis vid samma tid. Vi gjorde premiär på vår fina fik på ön.
Isolde följde med dom hem och Isidor och jag sjöng om B A J S hela vägen hem.
Sen drog jag till Boxen och körde en Wod + lite lyft.

Johan sitter här nytränad och skrattar åt bilder från helgens äventyr.....det är bilder där paniken lyser igenom....haha!

Nu ska jag ägna några minuter åt honom innan jag kraschar i säng!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar