Summa sidvisningar

lördag 11 april 2015

Lördagmorgon!

God morgon!
Isidor röt som en arg liten farbror klockan kvart i sju...MAMMMMMAAAA....PAPPPAAA. Då flyger vi upp!
Så nu har vi ätit hotellfrukost här...eller njae...kanske inte men så gott det är med just frukost. Skulle kunna sitta halva dan tror jag.

Jag lixom sitter och väntar på det fina vädret. Än ser det inget vidare ut.
Vi har inga planer alls idag.
Det är skönt.
Jag ska ner och träna nu....snart. Ska bara vakna till.
För mig passar morgonträning perfekt. Då blir det gjort och man har inte gjort sig i ordning än.
En period va jag så galet svag vid morgonträning...fick varken nån fart på träningen eller nån som helst styrka infann sig inte. Nu funkar det jättebra!
Jag ska komma igång med lite löpning nu här framöver.

Veckans träning har inte varit mycket att skryta med...ett pass!
Ändå har jag träningsvärk i vaderna...för att man inte sitter ner mer än nån minut här och där på Urologen! Bara när vi dokumenterar och det gör vi ju en del...om man säger så.

Ha en bra lördag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar