Summa sidvisningar

onsdag 1 april 2015

En god Högtid!

Hej på er denna soliga Onsdag!
Jag jobbar kväll så här har vi haft en riktigt skön förmiddag. Två små urgulliga påskkärringar är redo för dagis.
Jag har både hunnit städa och tvätta.
Att jobba kvällar är jag ju van vid...men glömmer hur trist det är att jobba till 22 och sen börja 7 i morgon bitti. det är NACKDELEN med KSS jobb!
Men annars så funkar det fint!
När man inga skolbarn har än så är det ju en hel förmiddag man får i stället.

Påsken närmar sig nu med stormsteg. För mig är det verkligen ingen stor grej, men skön. Jag äter för mycket godis och slappar säkert lite för mycket.
Vi fira påsken  med vänner sen blir det nog mest familjemys.

Jag har tur att inte behöva göra några VFU timmar under påsken. Så glad för det!

Nu ska vi packa dagisväskan...äta lite...väcka brorsan....hänga tvätt...förbereda en matlåda och dricka dagens andra kopp kaffe!!!!





1 kommentar: