Summa sidvisningar

tisdag 21 april 2015

Tänk på vilodagen....

Det är en viktig dag...eller två eller tre. Ibland så kan jag lite lite trött på allt som florerar...ALDRIG vila...Kämpa....TRÄNA...GE ALLT....ni har säkert sett detta. Idag duger det knappast att träna 4 dagar per vecka...det är för lite....man kan ge mer....
Så synd...för att träna 2 dagar per vecka är ju fantastiskt bra. Men saker har dragits till sin spets.

Jag vilar idag.....
Jag är öm i varenda kroppsdel
Idag hade tiden funnits ändå. Men en stund i soffan med Isidor och sen sitta och lyssna på honom i duschen betyder så mycket mer.
Har man haft "varannan vecka barn" under många år så är man så förbaskat glad att få vara FYSISK mamma varje dag. Något jag är rädd om....eller jag vill så gärna lägga dom på kvällen , i alla fall säga godnatt!

Idag har vi lyssnat på en Barnmorska....så intressant!

Roligt att återse alla efter ca 6 veckor.De flesta har haft en bra placering!
Nu väntar några hemma-plugg-dagar. Snacka om att pricka in dessa dagar rätt med solsken!

Vi tog en tur till stan efter dagis idag.....titta på traktorer kan vara dagens bästa!

En grillkväll på altanen och nu sover lillebror. Isolde cyklar med mormor. Johan är ute och springer. JAG....jag njuter av ensamtiden som infann sig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar