Summa sidvisningar

tisdag 21 april 2015

God morgon!!!

Vilken skön morgon!
Vi vaknade i god tid och då kan vi slappa framför Morgonshowen en stund innan vi sätter fart.

Utsövda och glada allihop!!!!

Katten Tristan verkar ha vårkänslor även han...det spritter i bakbenen på honom när han får komma ut.
Lite så det känns för oss alla nu när solen skiner.
Jag är nog ganska solberoende märker jag.....gud så härligt det är.
I morgon kommer min fina svärmor till "törget" i Tidaholm. Antar att hon sytt natten lång nu. I går kom en mössa till Isidor på posten. Jag hade ett önskemål och VIPS så va den gjort. EXAKT som ja ville ha den....på pricken. den finaste mössa jag sett. Då har jag ändå sett ett par och med ca 80 mössor på lager här hemma så är nog denna Top 3.
Ska visa er.....

Nu ska jag hämta Anna...idag föreläser Barnmorskan LENA för oss....det kommer bli superbra!!!!!!!!

I morgon finns dessa på Torget!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar