Summa sidvisningar

onsdag 29 april 2015

Onsdag!

Här har vi ett väldans underligt väder...från strålande solsken till snö.
Jag har räknat matte här så pennor och papper flög....jag har vänt och vridit på talen...är inte säker men betydligt säkrare. Sen är rapporten inskickad, jag är aldrig nöjd men denna gång fick jag nöja mig och trycka på skicka. Orkade inte mer!!!!!
Efter allt detta visade klockan lunch och jag tog min lunch som träning (jo,man får det.....vad jag gör på min egna lunch bestämmer jag ...). Så det blev slalombacken....+ ruscher .Man kan tycka det är galet men så bra träning! Eftersom jag har svårt att motivera mig till löpning så passar detta bättre...jag behöver lite variation....att de händer nåt. "En början" och ett slut!

Så skönt att ha det klart!
Dock betyder det att jag inte lagat nån mat i stället.....haha!

Nu är det dax att packa ihop sig och åka mot skolan för att en sista gång öva på alla praktiska moment! Det kommer bli en utmaning nästa vecka!!!!

Ha en fin onsdag...senare sen väntar Dans uppvisning!!!!
Killen som va igång och snickare redan klocka 7...som en riktig arbetare!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar