Summa sidvisningar

onsdag 8 april 2015

Fullt hus hos familjen!

Idag kunde jag jobba in 30 minuters rast och kunde sluta redan 15.30...det gör ju massor att komma hem 16.10!!!!

Mamma var här med ett helt gäng av barn...både mina och syrrans. Mysigt att ha barn i hela trädgården och vi kunde sitta på altanen i solen. Så härligt!
Hade kunnat sitta kvar där länge...länge!

Johan,Isidor och jag tog en cykeltur medans Isolde va med mormor. En omväg till ICA gav oss lite vardagsmotion. I morgon blir det spinning för mig och sen blir det ett par dagar av träning igen...nu är jag färdig-vilad och man blir INTE piggare av att inte träna. Men kraften ska räcka till så mycket mer.....:o)

Nu står dörren på vid gavel här och katten vet varken ut eller in. Han springer fram och tillbaka mellan matskål och klätterträd.

Jag tvättar...plockar och har precis skrivit in sommarens schema i kalendern. Åter igen en sommar på Förlossningen!
Trivs så bra där! I år bilr det bara 5 veckors jobb och sen lyxar jag till det med en LÅNG ledighet innan nästa termin...4 drar igång. Det är ett måste,det är nödvändigt! Så i år fick vi prioritera lite så...ingen lång semester med vila och avkoppling!

Ha nu en fin onsdag kväll!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar