Summa sidvisningar

tisdag 14 april 2015

"Full pott" och 54 samtal!!!

Nu har jag bara 3 dagar kvar på urologen och idag fick jag en slutbedömning! Full pott på poängskalan! Det var en rolig överraskning!
Lärt mig massor,men också blivit en aning panikslagen av arbetsbelastningen. Allt man läser om det pressade vårdläget stämmer faktiskt!!!! Det är ett galet hårt tryck på sjukvården. Jag kan förstå människor som är missnöjda....det finns inte tillräckligt med folk...."vi" (ssk) hinner inte det vi önskar....det är jobbigt tycker jag!

Väl hemma så möts jag av doften av nybakat!
Johan och dom små hade bakat pizzabullar!!!
Så mysigt att komma hem till kaffe och uppdukat bord. Det är ju inte jag van vid alls....

Ett utvecklingssamtal...ca 54 i ordningen! Fler blir det...
Har man många barn blir det många utvecklingssamtal och många skolavslutningar.

Nu lämnar vi Forsenskolan mot Gymnasieskolan och Hökensåsskolan. Tycker det känns bra...denna gången hade jag ett STORT önskemål om annan skola. Tror det blir toppen!!!!

Vi tog en cykeltur medans pappan tvättade bilen. Skönt med lite luft även om det idag bet i kinderna och ett par vantar hade varit smart att ta på sig!

Isidor är piggare men dom får vara hemma i morgon också!

Johan är ute och springer....jag vilar!

Nu ska jag lägga upp fötterna i soffan!
Farmor har sytt nya mössor.....butik annorlunda på fb hittar ni henne.

Såna här mössor blir det ju om en 3 åring får välja så klart....

Och eftersom jag ÄLSKAR färg så är detta en favorit!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar