Summa sidvisningar

onsdag 22 april 2015

God morgon!

Solen skiner från en nästan klarblå himmel och jag ska "rensa upp" här nu. Det betyder att arbeten ska bli klara,filmer ska ses,matte ska räknas. 
Det är skönt att beta av...älskar att "pricka av"!

Jag har varit ordentligt trött sen januari, så där trött att jag funderat på om nåt varit fel i kroppen. Jag har googlat på det mesta i sjukdomsväg...haha. För läser man till "syrra" ser man mest det "sjuka"...det ligger för oss studenter...haha.
Som föreläsaren Lena sa igår....-Ni ser det sjuka och skulle jag föreläsa för läkare hade dom sett det mest allvarliga i allt...tumörer. Det är nog sant...det är ju det vi letar efter!!!!

Men får nog inse att jag bara varit väldigt utmattad! Det anser jag inte är nån sjukdom så länge man blir medveten och hanterar det. Jag är bra på att känna mig själv och veta VAD jag ska göra åt saken. Men att bara köra på trots varningstecken från kroppen kan nog vara förödande....då blir man sjuk!!!!

Nu är jag piggelin och inte det minsta trött på det viset längre. 
Så nån allvarlig sjukdom va det nog inte!!!!

Jag lyssnar på fågelkvitter och "Efter 10" på 4:an.
Det är dax för kaffe paus och flytta ut till altanen. Det kan vara ren och skär SJÄLAVÅRD,viktiga små stunder som gör så mycket!!!!!!

Tidig hämtning av barn idag och eftermiddagens schema har Isolde bestämt...CYKLA....CYKLA!
Hon kör nog ett par mil per vecka denna lilla donna!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar