Summa sidvisningar

söndag 19 april 2015

Lek,träning och uppladdning!!!!

Hoppas ni haft en bra söndag!
Det har vi på alla plan...
Jag har väl precis återhämtat mig något från dagens Wod. Det blev en team wod tillsammans med min man. Så roligt och fy farao så slitigt.....att bära över 100kg på ryggen en låååång sträcka är tufft...att slå slägga....gå med kettlebells också en låååång sträcka...burpees och ring row (jag kan inga egna chins så jag "skalade" ner) va oxå ganska slitigt om man säger så.. Det gick fint!

Vi var så hungriga när vi kom så grillen tände Johan i språnget in. Han åt 4 hamburgare och 4 korvar...det va nån form av hetsätning kring bordet...haha.

Vi har varit på Mösseberg hela dagen och lekt...kollat djur...fikat och utnyttjat solen. Det är så mysigt där och idag va det full fart. verkar som många tyckte detta va bra Söndagsnöje!!!!!

Ny vecka...nya tag!
Det är skoldax igen...det är arbeten som skall göras klara....det är läkemedelsräkning ...det är seminarier och praktiska prov och tentor kvar nu!
Sen är hälften gjord!
Dagisdax för småttingarna...nu får det sannerligen vara bra med sjukdomar!

Nu ska jag ta min NÅGOT slitna kropp och lägga mig i soffan!!!!!








Jaaa...det är ingen fördelaktig bild på fru i detta hus......det är lixom "fall" på allt....finns inget som är på plats direkt!
 Men härlig träning och vi är ett bra Team...jag och min man!!!!!!




1 kommentar:

  1. Jag fattar inget! Du är ju supersnygg på den sista bilden...

    SvaraRadera